Передовий педагогічний досвід вчителів суспільних дисциплін Дніпропетровщини




Скарбниця досвіду вчителів історії, переможців обласного конкурсу "Вчитель року-2020" в номінації "Історія"



ДОВГАНЕНКО

Роман Олександрович, переможець регіонального туру всеукраїнського конкурсу 

«Учитель року-2020» в номінації «Історія».

 

Педагогічна ідея вчителя:

"Пізнавати історію означає побачити себе в історії та історію в собі"

 

“Думайте, озвучуйте, творіть!” – під таким гаслом працює Довганенко Роман Олександрович як вчитель історії. Своїм головним завданням він бачить розвиток в учнів вміння мислити, розмірковувати, висловлювати свої думки та судження і втілювати все це в конкретному практичному результаті на уроці.

 

Створення “ситуації успіху” на уроках історії для нього є аксіомою.


 Посада: вчитель історії та правознавства

 

Місце роботи: комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 50» Дніпровської міської ради

 

Педагогічний стаж: 19 років

 

Категорія: спеціаліст вищої категорії

Цікава думка!

 

Роман Олександрович вважає, що саме шкільні уроки історії найбільше сприяють формуванню особистості свідомого громадянина України, тому намагається змінити усталене відношення до минулого як до засипаної пилом купи фактів у шухляді історії.




Про досвід вчителів-переможців конкурсів "Учитель року 2010-2016"



Власова Наталія Сергіївна, 

вчитель історії

комунального закладу освіти

"СЗШ № 15" Дніпропетровської міської ради

 

Педагогічний стаж - 9 років

Категорія - друга

 

Переможець (І місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія".

 

Тема:  «Розвиток пізнавальної активності учнів як шлях до формування творчої особистості»

 

Форми і технології, які використовує: інформаційно-комунакаційні, проектні, інтерактивні, випереджувальні, технології Web 2.0, ділові ігри


Манько Марина Олександрівна,

вчитель історії комунального закладу

"НВК Криворізька середня школа І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням іноземних мов - ДНЗ"

 

Педагогічний стаж - 6 років.

Категорія - друга

 

Переможець (ІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія".

 

Тема:  «Сервіси  Web 2.0 в роботі вчителя історії»

 

Форми і технології, які використовує: мультимедійні технології навчання, Web 2.0, нетрадиційні уроки, рольові ігри, театралізовані вистави; семінари, заліки, прес-конференції, фестивалі, диспути, вікторини; документальні матеріали, відео фрагменти з фільмів, аудіоматеріали.

 


Пасічна Людмила Миколаївна, 

вчитель історії

Чаплинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Юр’ївської районної ради Дніпропетровської області

 

Педагогічний стаж - 24 роки

Категорія - вища

Педагогічне звання - старший вчитель

 

Переможець (ІІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія"

 

Тема:  «Формування громадянської компетентності учнівської молоді засобами суспільних дисциплін та створення можливості для їх громадянської самореалізації»

 

Форми і технології, які використовує у роботі:

ІКТ (мультимедійні презентаціі, інтернет-тести, електронні енциклопедії); метод «кейс-стаді» (перегляд відеоролика з послідуючим його обговоренням: постановка проблеми, пошук шляхів її вирішення; інтерактивні методи  



Скарбниця досвіду вчителів правознавства



Понурко Сергій Олександрович, 

вчитель правознавства другої категорії СЗШ № 42 м. Дніпропетровська, педстаж - 6 років.


Переможець (І місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...





Хорунжа Любов Михайлівна,

вчитель правознавства вищої категорії Нікопольської СЗШ № 2, вчитель-методист, педстаж - 22 роки.


Призер (ІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...



Мусієнко Ольга Володимирівна, 

вчитель правознавства першої категорії Криворізької ЗШ № 32, педстаж - 10 років.


Призер (ІІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...




Із скарбниці досвіду вчителів історії



2011 рік

 

Міщанчук Наталія Георгіївна, вчителька історії вищої категорії НВК № 111 м. Дніпропетровська. Працює над проблемою: «Інтерактивні технології на уроках історії як засіб формування соціальної компетентності дитини».

 

Семенюк Дар’я Павлівна, вчителька історії першої категорії Криворізького ліцею із посиленою військово-фізичною підготовкою (Саксаганський район). Працює за темою: «Використання інтелектуальних ігор на уроках історії як засобу розвитку критичного мислення учнів».

 

 

Гарник Ніна Андріївна, вчителька історії вищої категорії технічного ліцею м. Дніпродзержинська. Досліджує проблему: «Краєзнавчі дослідження як засіб формування креативних здібностей особистості».


Із скарбниці досвіду вчителів правознавства


 

2010 рік

 

Кірюха Катерина Ігорівна, вчитель  правознавства першої категорії Криворізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови № 71 (Жовтневий район).

 

Працює над проблемою: «Впровадження проектних технологій навчання на уроках правознавства як умова формування правосвідомості  громадянина».


 

2010 рік

 

Авдєєнко-Єфімов Олександр Валерійович, вчитель правознавства вищої категорії СЗШ № 35 м. Дніпродзержинська.

 

Педагогічна тема: «Формування громадянських якостей як одного із пріоритетних чинників правового виховання інноваційної особистості».


 2010 рік

 

Міщанчук Наталія Георгіївна, вчитель правознавства вищої категорії НВК № 111 м. Дніпропетровська.

 

Досвід роботи за проблемою: «Інтерактивні технології на уроках правознавства як засіб формування соціальної компетенції дитини».