Слухачам курсів підвищення кваліфікації





2019-2020 навчальний рік



Графік курсів підвищення кваліфікації вчителів історії та суспільних дисциплін у ІІ півріччі 2019-2020  н.р.

Термін навчання у 2019 р.

Форма навчання,

кваліфікаційна категорія вчителів

13.01.2020 по 24.01.2020 р. очні курси для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти (перша та вища категорії), 2 тижні
17.02.2020 по 21.02.2020 р. очні курси для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти (перша та вища категорія), 1 тиждень
 16.03.2020 по 20.03.2020 р.  очні курси для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти (перша та вища категорія), 1 тиждень 
   
   
   
   


Про курси підвищення кваліфікації  з 02 грудня 2019 р.



Шановні вчителі історії, правознавства та громадянської освіти!

 

Курси підвищення кваліфікації вчителів історії, правознавства та громадянської освіти проходитимуть із 02 грудня 2019 р. по 13 грудня 2019 у ДАНО.

 

Місце реєстрації: аудиторія № 401, 4 поверх

 

Початок реєстрації: з 8 години 30 хвилин до 10 години.

 

Куратор групи: Базилевська Людмила Леонтіївна, завідувач НМЛ соціально-гуманітарних дисциплін.

 

Людмила Базилевська,

02 грудня 2019 р. 

 



Графік курсів підвищення кваліфікації вчителів історії та суспільних дисциплін у І півріччі 2019-2020  н.р.



Термін навчання у 2019 р.

Форма навчання,

кваліфікаційна категорія вчителів

19 вересня 2019 р. тренінг з громадянської освіти
30.09.2019 по 04.10.2019 очно-дистанційні курси (залік 04.12.2019) 
 07.10.2019 по 18.10.2019  очні курси (2 тижні) для 2 категорії
21 жовтня 2019 р. тренінг з громадянської освіти
06 листопада 2019 р. тренінг з громадянської освіти
18.11.2019 по 29.11.2019 очні курси (2 тижні) для 1 та вищої категорій
02.12.2019 по 13.12.2019 очні курси (2 тижні) для 1 та вищої категорій


2018 календарний рік



Початок навчання у КВНЗ "Дніпровська академія неперервної освіти"





2017 календарний рік



Курси підвищення кваліфікації для молодих спеціалістів у вересні-жовтні 2017 р.



Вчителям історії, правознавства та інших суспільних дисциплін!

 

Відповідно до графіка проведення курсів підвищення кваліфікації вчителів історії з 25 вересня по 13 жовтня ц.р. у ДОІППО проходять чергові курси для педагогічних категорій "спеціаліст" та "спеціаліст другої категорії" .

Шлях учителя від молодого спеціаліста до майстра непростий. Багато в чому він залежить від особистісних якостей та професійних знань, отриманих у виші, під час самоосвітньої роботи, а потім і у період підвищення кваліфікації.

Навчання молодих спеціалістів відбувається у період застосування оновлених шкільних програм, що потребує особливих наголосів. Знайти правильні форми роботи не є простою річчю. Але ми намагаємось створити всі умови для успішного навчання та зробити його максимально ефективним.


Як навчаються молоді вчителі історії та правознавства дивіться у фото внизу та за посиланнями: 

https://www.facebook.com/search/str/aleksandra+kozoroh/keywords_search

 та https://www.facebook.com/igor.shchupak.35

 

Людмила Базилевська,

08 жовтня 2017 р.



2016 календарний рік



Нові вимоги до кваліфікації вчителя



Шановні вчителі!

 

Міністерством освіти і науки України оприлюднено кваліфікаційні характеристики професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів. Про це йдеться у відповідному наказі освітнього відомства.

 

Документом визначено, що кваліфікаційні характеристики посад педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та установ освіти сприятимуть підбору і розстановці кадрів, підвищенню їхньої ділової кваліфікації, раціональному розподілу праці, створенню дієвого механізму розмежування функцій, повноважень та відповідальності між працівниками, а також встановленню єдиних підходів у визначенні їхніх посадових обов’язків та кваліфікаційних вимог, що до них висуваються.

 

Кваліфікаційні характеристики мають застосовуватися як нормативні документи і можуть служити основою для розробки посадових інструкцій, що містять конкретний перелік посадових обов’язків працівників з урахуванням особливостей організації праці та управління, їх прав, відповідальності та компетентності.

 

Кваліфікаційна характеристика кожної посади педагогічного та науково-педагогічного працівника має три розділи: «Завдання та обов'язки», «Повинен знати» і «Кваліфікаційні вимоги».

 

Розділ «Завдання та обов'язки» містить перелік основних трудових функцій, що можуть бути повністю або частково доручені працівникові.

 

Розділ «Повинен знати» містить основні вимоги, що висуваються до працівника щодо професійних знань, а також знань законодавчих та інших нормативних правових актів, положень, інструкцій та інших документів, методів і засобів, які працівник повинен застосовувати при виконанні посадових обов’язків.

 

Розділ «Кваліфікаційні вимоги» визначають необхідний для виконання посадових обов’язків рівень професійної підготовки працівника, що засвідчується документами про освіту, а також вимоги до стажу роботи.

 

Передбачається, що особи, які не мають відповідної освіти або стажу роботи, встановлених кваліфікаційними вимогами, але мають достатній практичний досвід та успішно виконують у повному обсязі покладені на них завдання та обов'язки, можуть бути, як виняток, залишені на займаній посаді або призначені на відповідні посади за рекомендацією атестаційної комісії.

 

З метою удосконалення організації та підвищення ефективності праці працівників навчальних закладів та установ освіти, можливе розширення кола їх обов’язків у порівнянні з обов’язками, що визначені відповідними кваліфікаційними характеристиками.

 

Головними складовими компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників є професійна, комунікативна, інноваційна та правова компетентність.

 

Витяг із наказу, що стосується вчителів середніх загальноосвітніх закладів, подано у файлі нижче.

 

Людмила Базилевська 

за матеріалами наказу МОН

15 жовтня 2013 р.



Зворотній зв'язок із куратором групи:



Please enter the code:

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.



Download
Перелік тем курсових робіт для вчителів історії і правознавства
Курсові роботи виконуються вчителями, котрі проходять курси за очно-дистанційною та індивідуальною формою навчання.
(02 квітня 2012 р.)
Теми курсових робіт.doc
Microsoft Word Document 39.0 KB
Download
Алгоритм написання атестаційної курсової роботи для вчителів історії і правознавства
Детальний опис складових частин курсової роботи та коментарі щодо її виконання.
Рекомендації ДОІППО щодо виконання курсо
Microsoft Word Document 48.0 KB